Vistas de página en total

miércoles, 22 de mayo de 2013

Urko Villamartinen


Kaixo Urko Araluze naiz. 5. mailan nago eta irakasleak gelan denbora aprobetxatu behar dudala esaten dit egunero. Horregatik, gaur oporretan penstatzen nago.  Nire gustuko lekua VILLAMARTIN da. Burgosen dago eta sartu aurretik kobazulo handi bat dago. Kobazuloa oso handia da eta barruan bideo bat ikusten duzu. Etxe asko daude baina jende gutxi, bostehun baino gutxiago daude. Nire izekoa asteburuetan joaten da hango etxe batera lo egitera , etxea nire osabak egin du. Batzuetan ni joaten naiz asteburua pasatzera.
Katu bat, txakur bat, eta oilo batzuk ditu. Baratza  du baina orain ez dauka hasiak botata.
Oso ondo pasatzen dut leku horretan eta nire familiak ere oso ondo pasatzen du. 



Beste leku batzuk:








No hay comentarios:

Publicar un comentario